O co chodzi klientowi?

Dzisiaj krótko, bo przed Świętami mam masę pracy. Nagle jakby wszyscy się obudzili i od paru dni rysuję jajeczka, kurczaczki i zajączki w różnych konstelacjach… A propos tego, chcę Wam coś pokazać 😛

Bez nazwy-2

Górny rysunek to ‚brief’ od Klienta 🙂 Dolny to to, co narysowałam w odpowiedzi na tego briefa i okazało się, że dokładnie o to chodziło 🙂

Kocham swoją pracę 🙂


12 myśli w temacie “O co chodzi klientowi?

      1. Boże rower ………….
        Jak sobie pomyślę że mój stoi tak samiuteńki i tęskni za mną to aż mi się płakać chce 😉 .
        Aha tęsknota jest obustronna 😀

        Polubienie

      2. Haha, nawet mi nie mów, bo rzucę robotę i pognam po rower 🙂 A las mam tak blisko i masę ścieżek czeka na odkrycie, a wiosną tak mi buzuje we krwi, że zaraz chyba oszaleję :)))

        Polubione przez 1 osoba

  1. love them ALL!! the colors are beautiful very FUN! Every time you look at them it makes you want to smile!!I esplaicely love the folkloric print! love the cute little flowers!!

    Polubienie

  2. Hi there very cool web site!! Man .. Beautiful .. Wonderful .. I’ll bookmark your blog and take the feeds ad1;8ionally…I&#t2d7im glad to seek out a lot of useful information right here within the post, we’d like develop more strategies on this regard, thank you for sharing. . . . . .

    Polubienie

  3. tq bro…kat rumah kita ada banyak batang pokok mangga n tak terliur pun nak mkn mangga muda…tapi mangga muda tu buat kerabu ad;;mh&#8230lpeghhh&#8230aakn plak dgn kari kapala ikan…langsung tak peduli org

    Polubienie

Dodaj komentarz